HOP-ON HOP-OFF

De capaciteit van Maastricht anders gebruiken
case_hop-on-hop-off
Ontmoeten

Een veelgehoorde klacht is, is dat het steeds drukker wordt in Maastricht. Alle bezoekers maken op dezelfde tijd gebruik van de faciliteiten in de stad, terwijl bewoners steeds meer het gevoel krijgen dat de stad niet meer van hun is: willen ze een kopje koffie op een terras drinken, dan worden ze weggekeken, omdat de uitbater zijn stoelen liever verkoopt aan iemand die uitgebreid komt lunchen

Ambitie

Met een aantal zzp’ers in de event-industrie ideeën te ontwikkelen die een bijdrage vormen aan de verdere ontwikkeling van het toerisme in Maastricht, op een zodanige manier dat ook bewoners er blij mee kunnen zijn.

Stel je voor

dat het ons lukt nieuw verdienmodellen te ontwikkelen waarbij niet alleen zzp’ers baat hebben, maar ook toeristen, bewoners en ondernemers, kortom de hele stad.

Doe mee

Heb je goede ideeën of kant-en-klare oplossingen? Meld je dan, zodat we samen kunnen kijken hoe we ze verder kunnen ontwikkelen of implementeren.

Meer info?

  • Wil je meer informatie over deze case? Stuur ons een bericht.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

PINSIOEN

Een creatieve manier om ongemerkt pensioen op te bouwen

HOP-ON HOP-OFF

De capaciteit van Maastricht anders gebruiken

SCHRIJVENDE DENKERS

Collectieve denkkracht als businessmodel

50 PLEASE

Creatieve producten en diensten voor ouderen.

BUSINESS CIRCLE

De zaak waar alles om draait

HOUSE OF CHANGE

Een aanpak van arbeidsmobiliteit

EEN EIGEN ZZP-PLATFORM

De onuitputtelijke mogelijkheden

EEN INSPIRATIEWINKEL

Die het bedrijfsleven kan triggeren

MADE IN THE EUREGION

Een eigen afdeling in Loods 5

WASTED FOOD

Een circulaire foodindustrie

Vraag het de community leden en specialisten helpen je met alle vraagstukken of check onze FAQ